読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

MB2-714 問題集 & Microsoft Dynamics CRM 2016 Customer Service

 

JapanCertのMicrosoftのMB2-714 問題集を利用したら、初めて試験を受けるあなたでも一回で試験に合格できることを保証します。JapanCertのMicrosoftのMB2-714 問題集を利用しても合格しないのなら、我々は全額で返金することができます。あなたに他の同じ値段の製品を無料に送って差し上げます。

JapanCertが提供した問題集を使用してIT業界の頂点の第一歩としてとても重要な地位になります。君の夢は1歩更に近くなります。資料を提供するだけでなく、MicrosoftのMB2-714 問題集も一年の無料アップデートになっています。

あなたの利益を保証するために、我々は行き届いたサービスを提供しています。お客様はMB2-714 問題集を入手してから、我々は一年の更新サービスを提供します。この一年以内、問題集が更新されたら、お客様に無料にお送りいたします。お客様はMB2-714 問題集に失敗したら、180日以内、問題集の支払い金額を全額でお客様に返金することができます。あるいは、お客様はMB2-714 問題集以外の試験に対応する問題集を交換することもできます。

MB2-714試験番号:MB2-714 参考書内容
試験科目:「Microsoft Dynamics CRM 2016 Customer Service」
最近更新時間:2017-03-26
問題と解答:92

>> MB2-714 参考書内容

 

NO.1 You are creating a new case.
You need to associate the case to a specific customer.
What are two possible types of records that you can use to achieve the goal? Each correct answer
presents a complete solution
A. contact
B. lead
C. custom entity
D. account
Answer: A,D

MB2-714 認定デベロッパー   

NO.2 A task activity is assigned to a user named SalesUser1.
After reviewing the task activity, SalesUser1 identifies that the activity must be handled by customer
service.
SalesUser1 needs to send the task activity to a queue named Customer Service Queue.
SalesUser1 opens the task activity.
What should SalesUser1 do next?
A. Modify the owner
B. 1 Set the Regarding field,
C. Select the queue.
D. Edit the Queue Item Details.
Answer: C

MB2-714 評判   MB2-714 解答例   

NO.3 You plan to create an entitlement template.
You need to identify which types of records can be associated to the template.
What are two possible record types that you can associate to the template?
Each correct answer presents a complete solution.
A. contacts
B. service level agreement (SLA)
C. products
D. account
Answer: B,C

MB2-714 初心者   

NO.4 You have a Dynamics CRM organization that has one service level agreement (SLA) named SLA1.
SLA1 is the default SLA. SLA1 is not associated to any entitlements.
A user edits one of the SLA items in SLA1.
You discover that SLA1 is no longer applied to cases.
You need to identify the possible causes of the issue.
What are two possible causes? Each correct answer presents a complete solution.
A. SLA1 is paused.
B. A default SLA is missing.
C. SLA1 is not activated.
D. The SLA type of SLA1 is set to Standard.
Answer: B,C

MB2-714 感想   

JapanCertは最新のHPE2-N67問題集と高品質の9A0-382問題と回答を提供します。JapanCertのDSDPS-200 VCEテストエンジンと70-533試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質の200-310 PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.japancert.com/MB2-714.html